כך תדעו האם יש צורך להזמין טכנאי. קראו בעיון את רשימת הטיפים שהכנו עבורכם:
נזילת מים במקרה של נזילת מים במקרר עם "קיוסק", סגרו את הברז מאחורי המקרר וקראו לטכנאי.
במקרה של נזילה בתקרת המקרר, כוונו את התרמוסטט, בדקו את תקינות הגומיות והזמינו טכנאי.
קצר
במקרה שהמקרר מקצר, חובה לקרוא לטכנאי. רצוי לבדוק לפני כן בדרך השלילה אם אין מכשיר אחר בבית שגורם לקצר.
מקרר לא מקרר
במקרה שהטמפרטורה במקרר אינה נמוכה מספיק, בדקו את התרמוסטט (בכל הדגמים התרמוסטט צריך לעמוד על דרגה 3 במקרר, ועל דרגה 2 במקפיא).
הזעה
במקרה של הצטברות טיפות מים על דפנות המקרר, יש לוודא שהלחצן ליד התרמוסטט (בגב המקרר) מכוון לפלוס (+) או ל-On. אם הכפתור מכוון בצורה הנכונה ובכל זאת יש הזעה, יש לקרוא לטכנאי.
מקרר מצפצף
צפצוף המקרר יכול להיגרם עקב השארת דלת המקרר פתוחה. במקרה זה יש ללחוץ על הלחצן השני מלמטה (כפתור Mute) ולכוון את התרמוסטט לרמה רגילה (3 מקרר, 2 מקפיא).
אם המקרר ממשיך להשמיע צפצוף גם לאחר כמה שעות, יש לקרוא לטכנאי.
טיפים נוספים:
• אם לוח התצוגה אינו מגיב – יש להחליפו!
• אם המקרר תקין ורק המקפיא לא עובד, כנראה חסר גז. יש למלא גז!